2010-10-06
 16:22:00

Ny Shuffle!

Har länge haft en liten Ipod Shuffle, dock försvann den för ca ett halvår sen. Har letat överallt men kan verkligen inte hitta den. Idag fick jag nog, hur roligt är det att vara ute och gå utan musik? Var inne på Appelbutiken i stan men dels var killen sjukt konstig och halvdryg och dels skulle jag isåfall få köpa ett visningsex som inte såg alltför roligt ut. Nej tack!

Gick istället in på Teknikmagasinet och där hade de två modeller, valde den som jag haft tidigare. Kunde bara välja mellan en grön och en blå, men kunde varit värre :) Ville egentligen ha en rosa men den blå var riktigt fin med!

Bild från Apple.com

 


 




Anonym

Jag har en grön såndär. De är ju så sjukt små så det är inte konstigt att de försvinner haha. De är bra men jag saknar att ha en display ibland faktiskt!


Anna

Haha ja måste vara därför jag tappat den, sjukt liten! Ska försöka hålla bättre koll på denna. Ja en display vore inte alls fel men priset och storleken väger upp tycker jag :)



PUBLICERAT: 2010-10-06, 17:19:33 | URL: http://annasolika.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: