2011-05-11
 20:33:30

SOF imorgon!

Kommer ni ihåg när jag köade ett helt dygn för ett tag sen för biljetter till en studentfestival? Imorgon är dagen äntligen inne och SOF2011 kör igång! Sjukt taggad, samtidigt som jag tyvärr inte är det då SOF innebär tre dagars hårt festande... Det vill säga, dåliga tider väntar för mitt stackars exjobb. Men det är bara att välja och jag väljer SOF, får väl försöka hålla igen en aaaning.



Har en hel del att fixa imorgon; vin ska hällas över till lämpliga flaskor, whisky ska doseras, mina stackars revben ska tejpas (nja), overallen ska pimpas, förfestplats ska bestämmas, grilltillbehör fixas och så kanske lite skrivande på exjobb... Sen är det bara att tända på grillen och dricka upp vinet!


Vickan

Wooohooo jag är tagga! :)



PUBLICERAT: 2011-05-12, 09:23:36 | URL: http://vickizzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: