2011-05-10
 13:17:42

Fantastisk cashmere

Jag har länge länge velat ha ett cashmere-plagg i min ägo men aldrig köpt nåt, då de ju är rätt dyra. I lördags när jag var sjukt exjobbs-deppig fick jag dock ett ryck och klickade in på softgoat.com, ett svenskt företag som bland annat säljer cashmeretröjor. Hade dessutom hittat en rabattkod på Amanda Schulmans blogg, så tröjan blev min för 1000 kronor. Kan tyckas saftigt men priset har legat på ca 2000 på andra sidor jag besökt tidigare.

Fick hem den alldeles nyss, mycket snabb leverans. Och måste säga att jag är överlycklig! Tröjan är så himla mjuk och fin och vill aldrig ta av den! Storlek S som jag valde visade sig vara perfekt, himla bra. Ångrar definitivt inte detta köp och när jag har lite pengar över nästa gång får det bli en ny i annan modell och färg.


 

Soft Goat skänker pengar till getter som ges till fattiga familjer i Afrika för varje såld tröja :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: