2011-04-27
 17:48:08

Svarta tankar

Bara lite gnäll...

Idag hade jag bestämt möte med min handledare i examensarbetet. Det var sannerligen inga ljusa tankar som gick runt i mitt huvud när jag begav mig mot skolan och jag var så orolig att jag mådde riktigt illa. Anledningen är att jag känner att jag tagit mig vatten över huvudet då jag tog på mig detta område som jag egentligen har väldigt lite kännedom om och som dessutom bara verkar bli större och större.

Eftersom jag var i god tid till skolan passade jag på att skriva ut lite på biblioteket medan jag väntade. Mitt dåliga humör höll på att spåra och jag blev bara argare och oroligare över precis allt. Men efter att ha pratat med handledaren som tyckte allt var okej var jag på bra humör igen och livet kändes inte längre som ett helveteshål. Ingen underdrift att säga att det här arbetet gör mig lite lätt manodepressiv...


sloarez - passion for fashion

sv: aa jo känner mig också stressad :/

vad ska du göra imorn då? fredag och allt :D



PUBLICERAT: 2011-04-28, 17:34:58 | URL: http://sloarez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: