2010-08-24
 21:09:13

Helt slut...

Så har man genomlidit ännu en hård insektsdag. Vet inte om jag blev helt utmattad mentalt eller om ångorna från etylacetatet vi använder för att avliva insekterna gick rätt upp i huvudet på mig med, men något slog iallafall ut mig totalt. Hade dessutom sjukt ont i huvudet så en liten coctail bestående av huvudvärkstabletter, pannkakor och popcorn intogs sen däckade jag på soffan och sov i två timmar. Mår lite bättre nu faktiskt.

Dagens fångst plus en massa småkryp då (och jo jag skriker varje gång jag ska få i dem i burken):


 




Vickan

Haha samma här!!! Tänk på att vi har 2 dagar till också.. På fredag kommer vi vara döda ;)



PUBLICERAT: 2010-08-24, 21:20:14 | URL: http://vickizzen.blogg.se/
Ola

Nej får ni också göra sånt. Jag höll på med den där etylacetaten hela sommaren och jag lever än. Härlig drog det där. Nu har jag skaffat hov och spännbräde som en anledning till att få boffa ännu mer ;)


Maria P

Stackare! Det låter hemskt. Men inte långt kvar till helgen nu, håll ut ;)


Anna

Ola: Ja jag trodde det räckte med den lilla floristikdelen vi hade innan sommaren men tydligen inte, nu är det dags för insekterna... Haha men det luktar fan inte gott! Jaså du hur ska du avliva dem då, i frysen? :P



Maria: Tänker så varje dag för att överleva ;) du ska få äckliga detaljer imorgon hehe



PUBLICERAT: 2010-08-25, 19:08:40 | URL: http://annasolika.blogg.se/
Maria P

Oh no, vill inte ha några detaljer...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: