2011-03-05
 16:37:40

Studentfest på g!

Yes ikväll drar jag mig mot mina gamla hoods, det studenttäta Ryd. Där blir det förfest med mina två nya mycket trevliga vänner, Linus och Tobias, samt ytterligare ett par till. Efter det väntar universitetet på oss, Suntrip 2011 närmare bestämt. Denna fest anordnas bland annat av lärarprogrammet så kommer nog träffa på en hel del bekant folk från mitt kära program med!

Bild från suntrip.org



Temat för Suntrip i år är rymden, vilket jag tycker är lite trist. Det brukar liksom vara sommartema, känns mer logiskt med tanke på namnet. Är man riktigt pigg på att klä ut sig är ju tema rymden såklart fint, förslag som nämns är bland annat Christer Fuglesang, Alien, Marvin från Liftarens guide till galaxen, Prinsessan Leia... Rätt ambitiösa förslag. Jag pallar verkligen inte, och då hade ju sommartema varit lättare. Har dock en slug plan, nämligen att klä ut mig till en visitor från serien V. Typ Anna?

Anna i V

Hon ser ju liksom helt normal ut men snygg, vilket alla "visitors" gör, så säger nån att jag inte är utklädd säger jag; Men vadå? Jag är snygg, jag heter Anna och jag har ett V här! Haha. Får rita ett blodrött V på mig för att förtydliga. Det där med snyggheten vet jag inte men jag kan alltid låtsas att jag är lika het som de är ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: