2011-03-06
 19:53:54

Skön söndag

Alkoholen påverkade mig inte alls så mycket som jag trott under gårdagens festande, men så drack jag väldigt lite med, nån dl vin och kanske 10 cl vodka. Har ändå varit rätt så trött idag, men det blev en sen kväll och en ganska tidig morgon. Trevlig kväll i vilket fall!

Dagen har bestått av lite plock här hemma, en promenad runt ån med Vickan och en kopp te på Wayne´s på det. Riktigt fint att komma ut i solen lite! Nu har Johan och jag ätit en mycket god söndagsmiddag jag fixade. Det blev kravmärkt fläskkarré (sjukt stor skillnad mot icke-krav), ugnsrostade grönsaker för min del och pommes till Johan, samt riktig bearnaisesås. Det var så gott att jag till och med åt långsamt, jag som annars slänger i mig maten!

Slängde bara ihop grönsaker jag gillar i en form, idag blev det broccoli, zuccini, paprika och tomat. På med olivolja, salt, två citronklyftor och en hackad vitlök. Otroligt enkelt men så gott! Johan blev till och med avundsjuk där han satt med sina pommes... Hehe. Skulle ha fotat men kameran är hemma hos Linus. Får bli nästa gång!

Stångån en annan dag, foto från corren.se


Anna

Jag förstår dig Anna. Jag har själv slutat blogga från och med idag. Har insett att tiden kan läggas på annat värdefulla saker i livet. Men jag kommer fortfarande att kika in här då och då.:) Önskar dig all lycka med allt. Du är en härlig tjej och förtjänar all lycka här i livet.:) Stor kram till dig



PUBLICERAT: 2011-03-07, 15:12:21 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: