2011-03-18
 13:28:57

Lista en trött fredag

Jag har alltid varit sugen på att göra en sån där halvtöntig lista som cirkulerar runt i bloggar, till och med innan jag började blogga! Haha. So here we go, snodd från egoinas.se som i sin tur snott den osv osv...

Jag har insett att min senaste kyss... troligtvis inte var så nice för Johan eftersom jag nog smakade keton (LCHF-nackdel).
Jag lyssnar på... Roscoe med Johnossi! Älskar just nu.
Jag mår bäst när jag... inte är stressad och allt flyter på.
Stockholms bästa stadsdel är... ingen aning men Söder känns exotiskt :P
Jag pratar... för lite, orkar oftast inte formulera mig.
Jag älskar/tycker om... mat vore det givna svaret men är inte lika besatt längre i och med LCHF, förvirring råder.
Mina bästa vänner är... några utvalda som får mig att må bra!
Min första riktiga kyss... kom som en chock och var inte så trevlig.
Jag avskyr när folk frågar... om jag har svart hår naturligt. Jag har BRUNT hår!!!
Kärlek är... mysigt, fint och viktigt.
Någonstans, tänker någon... hur onödig denna lista är.
Jag kommer alltid vara... en väldigt känslig person.
Jag är hemligt förälskad i... Eric Saade, gud så söt! Och liten...
Sist jag grät var... inatt, var så sjukt förbannad för att Johan väckte mig när jag skulle upp tidigt till tentan att han sprang till soffan och la sig där. Hehe.
Min mobiltelefon är... stundtals för jävlig, stänger av sig när jag pratar med någon.
När jag vaknar på morgonen... är jag oftast sjukt trött och ganska lättirriterad.
Innan jag går och lägger mig... letar jag igenom lägenheten efter Sookie-möss och dylikt (försöker undvika att få en pälsmus i ansiktet mitt i natten).
Just nu tänker jag på... eh det här men i förlängningen på hur dagens tenta egentligen gick, det var en märklig upplevelse.
Homosexualitet är... ett otroligt naturligt beteende i hela djurriket.
Blondinbella är... vansinnigt driven.
Ikväll ska jag... kanske gå ner på stan och kolla hockeyn på någon pub.
Imorgon ska jag... på fotokurs mellan 9-18. Eventuellt äta middag med Vickan och Samuel.
Jag vill verkligen... shoppa! Sjukt sug. Borde vänta, viktnedgång på g.


Vickan

:)



PUBLICERAT: 2011-03-18, 15:37:22 | URL: http://vickizzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: