2011-03-10
 19:50:09

Klassfest med spännande tema

Yes imorgon är det dags för klassfest med etologifolket hemma hos mig. Temat för festen är ornament, för att fortsätta på etologins vackra väg ;) För er som inte vet vad ornament är så är det attribut som djur utvecklar för att vara sexuellt tilldragande för det motsatta könet. Ett exempel är påfågelns enorma stjärtfjädrar, knappast praktiskt men påfågelbrudarna gillar det.

Och vad ska jag då ha på mig? Orkar som vanligt inte gå in för nåt till 100 % men lite har jag fixat.

Klänning från H&M med massa blommor på, känner mig som en fågel av någon anledning när jag har den på mig... Foto från hm.se

 

Fjädrar som jag ska trycka upp på huvudet i äkta ornamentstil, poppis bland fåglar att ha en liten fjädertofs

 

Fjärilar! Vet inte riktigt hur de passar in i fågeltemat men fjärilar är alltid fint ju. Mitt fågeljag kanske attraherar fjärilar, vem vet?

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: