2011-03-04
 14:12:15

I'm back!

Ja det var minsann ett rejält uppehåll jag haft, men motivationen har inte legat på topp... Med noll inspiration och lust blir det nog inte heller så roliga inlägg. Nu börjar det ju dock bli vår och då finns det så mycket mer trevligt att skriva om, framförallt mer roliga saker att fota!

Vad har hänt sen sist då?

Var på en sjukt bra konsert med Håkan...

 

 

...tillsammans med roligt folk!

 

Festat loss med Maria...

 

...och med Julia...

 

...och med Linus! Bland annat. Linus demonstrerar för övrigt nåt slags suddigt partytrick.

(Foto av Malin)

 

Tittat på guppyfiskars parningsbeteende...

(Foto av Linus)

 

...och kikat genom små pappershål på vilken mat småfåglar föredrar.

(Foto av Linus)

 

Påbörjat LCHF-diet, såhär ser mina frukostar ut för tillfället.

(bild från recept.nu)

 

Ja, typ så! Känner mig lite nere just nu, troligtvis på grund av mitt minimala kolhydratintag, så när skidstafetten är avklarad ska jag dra med mig Johan ner på stan för lite tröstshopping. Sen blir det en lugn fredagkväll, ska försöka återhämta mig lite. Nice :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: