2011-03-16
 18:43:09

Idag är ingen vanlig dag...



...för idag är Johans födelsedag! Dagen har trots det ägnats åt plugg för min del och för Johan möte på Ikea. Båda var dock klara ganska tidigt så nu har vi precis ätit en god middag; oxfilé, beasås, klyftpotatis för Johan och ostgratinerade grönsaker till mig. Jag som inte brukar gilla nötkött tyckte det var riktigt gott!

Lite presenter har Johan även fått, en bukett rosor från Sookie (hehe) och en Stockholmsweekend från mig. Tågbiljetter, hotell och middag en kväll är bokat och klart, ska bli så roligt! Åker nästa helg, då Johan jobbar denna och jag ska på fotokurs. Fint, kan jag förhoppningsvis ta bra bilder i Stockholm!

Bild på restaurangen jag bokat bord på, Grill. Fotot är taget av fina Sandra Beijer, blogg http://rodeo.net/niotillfem




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: