2011-03-14
 18:33:37

Hata cliffhangers!

Ååååh jag är så frusterad att jag håller på att smälla av, avslutade precis del 6 i min favoritserie för tillfället. Och så slutar den med sjukaste cliffhangern ever! Blir vansinnigt frustrerad och vill inget hellre än läsa sjuan, vilket såklart är meningen... Finns inte på svenska såklart, varför ska vi alltid vara så himla sega? Engelska versionen kom ut i april förra året. Blir väl till att köpa den, men ändå, ååh!

Jaja, nu ska jag laga mat, blev helt upprörd över boken så det drog ut lite på tiden. Ikväll blir det fläskkotlett, ugnsgrillade grönsaker och beasås. Mycket fint! Jobbigt bara att jag får laga maten två gånger om, eftersom Johan slutar sent ikväll. Mitt i Top Model och allt! Men vad gör man inte....

Gnälligt inlägg det här, bäst jag slutar för nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: