2011-03-28
 15:01:06

Grill - bäst på länge!

I fredagskväll hade jag ju bokat bord på restaurangen Grill som ligger på Drottninggatan. Det visade sig vara en helt fantastisk restaurang, inredningen var galen! Lyckades inte riktigt fånga det på bild, hade som tidigare nämnts hällt i mig en stor del av vinflaskan vi delade på rummet...

Maten var också riktigt fin, Johan åt kolugnsgrillad oxrygg med (enligt honom) sitt livs bearnaisesås. Nu kommer inget annat duga ;) Jag beställde jättegott fläskkött och fick grillade grönsaker till, utan något som helst krångel. Det gillas!

Johans fördrink som såg riktigt äcklig ut, hette dessutom Penicillin! Haha. Var dock väldigt god.

 

En del av restaurangen, mycket sidengardiner, levande ljus och växter.

 

Vi satt vid en liten bokhylla, fick man tråkigt var det bara att ta upp en bok ;)

 


Vi firade bland annat Johans nya jobb, Grattis! <3


Vickan

Gud så fiiiint! Nu blir jag avundsjuk :) Själva gick ju Samuel o jag till Gula huset och åt i fredags,,, inte lika bra hehe. Kom överrens om att det finns bättre restauranger att besöka!



PUBLICERAT: 2011-03-28, 15:06:02 | URL: http://vickizzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: