2011-03-20
 21:02:09

En riktig fotohelg!

Nu är fotokursen i princip över efter två riktigt intensiva dagar fullmatade med information, från 9-18. Känner mig ganska slut i huvudet nu kan jag säga! Har lärt mig en massa grundgrejer som man bör kunna för att ta ordentliga foton. Lite kommer att dyka upp här i bloggen framöver, men det får vänta ett tag...

Lördagskvällen spenderades på Plaza tillsammans med Vickan och Samuel, åt riktigt god mat och inte krånglade de när jag vill byta ut kolhydraterna heller. Sånt ger plus. Gick upp på övervåningen efter middagen och spelade lite biljard, eller de andra spelade och jag fotade ;) Känner mig dock lite trött på bilder just nu så de kommer upp imorgon.


En Dry Martini fick jag allt i mig igår, helt okej!


Vickan

Tack för i lördags! Får vi snart göra om :)



PUBLICERAT: 2011-03-21, 09:00:13 | URL: http://vickizzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: