2011-01-10
 19:58:17

Tentaångesten är total

Nu igen. Skit alltså. Är helt slut i huvudet, det är så fruktansvärt många detaljer att minnas! Detta är något som brukar vara min specialité så därför försöker jag liksom automatiskt få in allt, men det går bara inte för det är alldeles för mycket, känner hur min hjärna blir typ helt överhettad.

Imorgon skriver jag iallafall och klarar jag inte skiten slipper jag åtminstonne se den på ett tag. Noll ork att blogga, städa eller göra något som helst mer än att ligga i soffan när det börjar närma sig kväll och jag äntligen slipper plugga men bättre tider kommer! På onsdag åker jag en snabbis till Kalmar igen och då har jag förhoppningsvis inspiration till att skriva lite roligare saker.


Anna

Heja Anna! hoppas det gick bra. du fixar det tjejen!!



PUBLICERAT: 2011-01-12, 10:36:30 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: