2011-01-17
 19:42:49

Sookie och jag

Johan är iväg på utbildning med jobbet i tre dagar, åkte imorse. Jag är typ aldrig hemma ensam eftersom han sällan åker till Kalmar eller så, förutom då jag är med. Känns lite jobbigt men antar det är nyttigt för mig, pinsamt hur ensam jag känner mig på en gång så fort jag är själv hemma. Himla tur jag har min lilla katt, gör så allt känns lite bättre.

Huvudsysslan här hemma ikväll ;)

 

Annars gick det bra på universitetet idag, den kursen verkar jättebra! Läraren som vi har är professor i etologi och verkligen duktig, alltid intressant att gå på hans föreläsningar. Jättebra struktur på kursen med, det gillas! Imorgon blir det Valla för hönsstudier, undrar vad de små liven kommer hitta på för roligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: