2011-01-27
 13:22:00

Slentrian

Känner mig rätt... tom för tillfället. Ingen lust till någonting, känns som jag bara går runt i nåt slags grått dis utan att så mycket händer. Kursen vi läser nu är intressant, visst, men är samtidigt så sjukt strukturerad (något jag brukar gilla) att varje dag liksom ser likadan ut. Och det har bara gått 2 veckor... Upp klockan 7.00, cykla till skolan vid 8, hem igen vid 12 eller 4-tiden, läsa kurslitteratur hemma, laga mat, kolla på tv, sova. Och så om igen. Försöker dessutom att inte dricka någon alkohol, då jag gärna vill tappa några kilon, vilket bara bygger på slentrianen. Ett glas vin kan ju annars pigga upp de flesta kvällar.

Jaja, gnällig känner jag mig. Blev inte bättre av dagens observation av zebrafinkar, vilket innebar 3 timmars oupphörligt stirrande på ett stackars litet fågelpar i en sorgligt liten bur.

Nej jag behöver något som sätter igång mig, frågan är vad? Nu ska jag iallafall hänga med Vickan på stan en sväng, hon ska shoppa men jag är fattig så ska försöka hålla mig. Kanske blir något litet för att höja humöret :)


Cattis

Du kanske behöver träna?!



PUBLICERAT: 2011-01-29, 21:33:10 | URL: http://cattise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: