2011-01-25
 16:46:22

Skitdag

Inte har jag bloggat på längre och dagens humör gör mig knappast mer sugen. Fy vilken skitdag! Varit arg hela dagen, arg på företag (och privatpersoner med för den delen) som inte sköter det de lovar, arg på mitt nya linsskydd jag skämde ut mig för, arg på zebrafinkarna vi tittade på under dagens laboration.

Men nu vänder vi det här och går och äter middag på Pitchers. Johan har fått lön = bra för mig :)


Anna

Det är lite skönt att veta att det finns fler som har riktiga pissdagar,det hade jag här om dan.den värsta tänkbara dagen. Men idag är det en annan dag och hoppas den blir bättre för dig!kraam



PUBLICERAT: 2011-01-26, 03:23:54 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: