2011-01-14
 22:00:51

Ny kurs på g

Jodå så imorgon är det dags att sätta sig på det trevliga tåget och åka tillbaka till Linköping igen. Blev en snabbvisit i Kalmar denna gång, hade tänkt stanna lite längre men det blir inte som man tänkt sig ibland. Blir bra det här med!

Som "tur" är har jag lite att sysselsätta mig med på tåget, nämligen två kapitel ur nya kursboken Animal Behavior... Shit vad stressad jag blev när jag började kolla på allt vi ska göra i denna kurs, galet många och svåra saker! Hålla egna föreläsningar för de andra studenterna och lärarna till exempel, och detta är ju en kurs på c-nivå så ribban lär ju vara rätt hög. Kursen verkar tack och lov riktigt rolig, vi ska bland annat ut och studera höns och deras beteende. Känner mig mil från mina tidigare mattestudier alltså hehe...


josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: spännande!!



PUBLICERAT: 2011-01-14, 22:35:04 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: