2011-01-19
 19:04:44

Fotokurs!

Åh jag har precis anmält mig till en fotokurs hos Studiefrämjandet, är så glad! Det här är den enda hobby jag fastnat för sedan jag slutade med hästarna, så det känns vettigt att lära sig grunderna ordentligt. Lite orolig dock eftersom jag bara har en nybörjarkamera men det ska väl gå ändå, det är trots allt en introduktionskurs.

I mars drar det igång, vill att det ska börja nu nuuu!


Glad Anna :)


Anna

Nämen va??!Snusar du anna??jag har snusat i 4 år.nu blir jag chockad,haha. Men nu är jag som sagt snusfri. Det som gjorde att jag slutade var att jag fick ordning på mitt liv faktiskt. Hamnade på jobbet jag vill vara på,blev att må bättre osv osv. Förut hade jag snusen som en tröst. Som en vän som alltid ställde upp och gjorde mig lugn. Men nu har jag insett att den vännen är falsk och jag behöver den inte. Tog alltid fram snusen när jag mådde dåligt,men även för att jag tyckte att det piffade upp vardagen. Jag tror det handlar om att bestämma sig helt enkelt.



Åhhh vad stolt jag blir att du anmält dig till en kurs! Jättebra att du tar för dig av livet. jag har en nikon,vad har du för kamera?



PUBLICERAT: 2011-01-19, 19:41:26 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: