2011-04-07
 20:17:28

Virkad väst

Åh igår på MQ såg jag denna fina lilla virkade väst och kunde bara inte låta bli att köpa den! Kommer vara så fin nu i vår och sommar och liva upp många outfits.


 


Anna

Åh vilken underbar väst! hoppas allt är bra med dig anna! vad duktig du är med maten,såg ljuvligt ut med svampen och osten.mmmmm. Måste erkänna att ibland så saknar jag att blogga. Men då är det tur att jag kan gå in och läsa här.:) ha det så bra. kramar


Merja

Tack kära du! Jag förstår det knappt själv, känns som en dröm just nu. Hur mycket har du gått ner då? Du ser inte ut att behöva tappa ett gram. :D



Gjorde precis ett inlägg för jag har köpt massa fint idag och ser att du också har unnat dig ett litet köp! Virkat är så fint, du kommer se super somrig ut i den ju. :D





PUBLICERAT: 2011-04-08, 21:17:21 | URL: http://merja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: