2011-04-15
 14:23:39

Världsnyhet hos Partylite

Igår tog jag mig samman och hängde med Vickan på en roadshow arrangerat av Partylite. De skulle presentera en världsnyhet som skulle förändra vårt sätt att se på ljus, lät allt lite överdrivet men ändå spännande. Produkten var faktiskt ganska häftig, är ett pelarljus (blockljus) som lyses upp genom hela ljuset, inte bara vid själva veken som annars är fallet. Kommer bli sjukt snyggt i stormlyktor tror jag! Fotade inte igår men hittade bilder på partylites amerikanska hemsida, klart att vi alltid är lite efter här i Norden...

Eftersom det är ljust på bilderna syns det sådär, men tror ni förstår grejen :)

 

De anordnade även ett lotteri igår och även fast jag aldrig vinner kände jag för att köpa ett par lotter. Självklart vann jag bara för det, blev så glad! Det roliga var att jag vann ett ljus som jag stått och pillat på en massa, tyckte det var så fint och doftade så gott. Dubbel tur!

Hurrikanglasljus som brinner ca 90 timmar i doften Lavendelkaka. Fick även den fina pelarljushållaren.


Vickan

Kul att du vann på den lotten som jag sa innan ;)



PUBLICERAT: 2011-04-15, 14:34:47 | URL: http://vickizzen.blogg.se/
Merja

Åh vad häftigt, måste få tag på såna ljus till nästa höst, fy vad mysigt! Det är ju det ultimata stearinljuset för bövelen! :P



PUBLICERAT: 2011-04-26, 19:04:36 | URL: http://merja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: