2011-04-13
 21:17:42

Sämre igen...

Trodde faktiskt jag var på bättringsvägen där ett tag men sen råkade jag skratta till i en dum ställning när Maria var här idag, och nu känns det för jävligt... Tror nästan det får bli ett besök till vårdcentralen snarast, det liksom knäckte till i revbenen och gör sjukt ont. Ajaj. Innan var jag inte säker på att revbenen tagit skada men nu känns det sannerligen så.

Blir inte så mycket bloggande som ni märkt, är jättetrött hela tiden, troligtvis pga inflammationen som jag nog har efter smällen plus alla värktabletter jag stoppar i mig. Den lilla energi jag lyckas uppbåda under en dag läggs på examensarbetet. Så förutom att jag inte orkar blogga har jag absolut noll att blogga om, det mest spännande jag gör är att ta mig till Ica Nära... Tar det lite lugnt tills jag mår bättre och har nåt kul att skriva om!


lovisa

hoppas det blir bra :/



PUBLICERAT: 2011-04-15, 12:37:40 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: