2011-04-09
 15:44:45

Liten olycka

Igår festade jag med lite biologifolk och kvällen var riktigt trevlig, till en början... Vid halv elva tiden bestämde vi oss för att cykla mot Flamman (studentpub). Fick den smarta idén att plocka upp mobilen och en sekund senare ligger jag på marken med styret rätt i bröstkorgen utan att kunna andas. Great. Folk flockades verkligen men killarna fick bort dem. Nån sa dock tydligen till polisen som kom körande, men då hade jag lyckats resa mig och lommade snabbt därifrån medan de andra pratade med polisen.

Mår inget vidare idag och kan knappt skriva detta, fick nog ett par sprickor i revbenen plus att mina knän är helt sönderslagna. Även fast det hela var självförvållat tycker jag rätt synd om mig själv just nu :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: