2011-04-26
 19:32:10

Långfredag i Nunnedalen

I fredags hängde jag med min gamla kompis Linda och ett helt gäng av hennes kompisar till Nunnedalen på Öland. Inte så många verkar känna till Nunnedalen har jag märkt, varken Johan som är uppväxt på Öland eller Miriam som bott där ett bra tag visste vad det var. Hur som helst ligger det lite söderut och är en vandringsled med väldigt många fina blommor såhär på våren.

Hade ingen ork att anstränga mig alltför mycket med fotot men några bilder blev det!

 

 

En liten brant som skulle bestigas. Jag är dock rätt feg och gick ner efter att bilden tagits :)

 

Linda på väg ned, brantare än vad man kan tro (och halt)

 

Jag lyckades trampa i en lerpöl...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: