2010-09-16
 17:31:46

Hårt yrke

Shit vad jobbigt det är att rätta prov! Jag älskar att göra prov och rätta prov men aldrig har det väl varit så jobbigt som nu. Biologi är sannerligen något annat än matte! Otroligt svårt att veta vart man ska dra gränsen, vad är ett okej svar och vad funkar inte riktigt. Kommer nog bli liv i klassrummet när de får tillbaka proven... Men jag gör så gott jag kan.

Fick precis ont i huvudet och känner mig mindre sugen på kvällens föräldramöte. Visst, jag vill gärna se hur det går till men har en känsla av att det kommer vara ganska trist... Och inga kakor kommer det att bjudas på, skandal! Fast kanske bra om man tänker på mina viktväktarpoints. Men det hade suttit riktigt fint med en kaka nu ;)

Måste tipsa om miniisglassar jag köpte igår, Crocs heter dem. Är verkligen jättesmå men goda är de. Endast 20 kcal/styck, som hittat! Och en väldigt gullig förpackning, känner mig som fem år igen...

Gissa hur många bilder på Foppatofflor jag fick upp när jag sökte på Crocs? Smart där


josefin

sv: tack =) vi kanske kan ut och jogga nångång?=)



PUBLICERAT: 2010-09-16, 18:29:44 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
josefin

sv: haha jag är inte helelr så bra på jogging :P men då kan vi vara trötta tillsammans ;)



PUBLICERAT: 2010-09-16, 20:10:11 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: