2010-10-12
 19:04:47

Xperia X10 mini

Har ett riktigt i-landsproblem (eller problem och problem). Har fram tills nu haft världens sötaste rosa Samsungmobil, med pekskärm och allt. Är väldigt nöjd med den och hade inte några tankar på att byta, men sen kom pappa och gav mig en Xperia X10 mini. Han skulle egentligen ha den själv men kunde inte hantera pekskärmen (haha) och blev galen på den.

Nu vill jag ju egentligen ha kvar min lilla rosa mobil, den är så fin och Xperian är bara svart svart... Samtidigt är det en mycket bättre mobil med bättre internetmöjligheter. Skulle jag kanske till och med våga mig på att blogga från mobilen! Men samtidigt tycker jag synd om Samsungen, den har liksom inte gjort sitt tycker jag. Jo jag är lite knäpp... Återstår att se vad jag gör.





Feliciaa'

Okej vad jobbar du med? :D

Jag ska väl också plugga och sen ner på stan :)

kram



PUBLICERAT: 2010-10-12, 19:09:34 | URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Feliciaa'

Okej :D

Vad gör du nu då? :)

kram



PUBLICERAT: 2010-10-12, 19:58:16 | URL: http://feliiiciah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: