2010-10-01
 15:00:20

Vild torsdag

Kvällen igår var galen, riktigt galen. Kom igång ordentligt på L'orient och sen bara eskalerade det på Harrys, som vi stannade på tills det stängde. Tydligen var vakterna nära att slänga ut mig och Maria men det uppfattade jag inte ens. Sjukt roligt hade jag iallafall, riktigt lyckad kväll! Musiken var så himla bra, gamla och nya favoriter. Maria och jag framförde även Heavens on fire för en mycket entusiastiskt publik, fick en liten fanclub! Hehe.

Idag mår jag dock som jag förtjänar och det är inte något vidare... Behöver jag ens skriva att jag inte tog mig till föreläsningen kl 8 imorse? Blev istället kebab till frukost kl 11 och snart ska jag nog ta mig en sovpaus ;) Systemkameran var med hela kvällen igår, helt otroligt att jag inte tog sönder den, tack tack. Här är lite vackra pics!





Robin in action!

 

Riktigt duktiga!

 

Sen gick det typ såhär...

 










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: