2010-10-25
 11:00:31

Så kom då lördagskvällen...

Nu känner jag mig redo för ett inlägg om lördagkvällen, tog sin lilla tid. Gårdagen ska vi inte ens prata om, vi stryker ett stort streck över den. Tänk soffa och ångest så har ni en bra bild över min söndag.

Men hursomhelst, lördagkvällen var väldigt trevlig men också sjukt spårad. Många bilder togs men få kommer att visas på den här bloggen, vissa spärrar har jag trots allt hehe. Vi spelade roliga spel under kvällen med tema dricka, den fantastiska namnleken och klassikern ring of fire.

Vickans Kalle Anka ledde till en del hetsiga diskussioner och Vickan kunde inte förstå vad hennes karaktär hade på kroppen om det inte var päls. Fjädrar är väl inte päls heller?! Haha

 

Emelie blandade fina drinkar

 

Christine dök upp framåt kvällen!

 

Systrarna Pedram joinade vårt tentafirande :)

 

Min balansbräda var en het attraktion under kvällen

 

Tequilan kom fram, vin och tequila i kombination är inget jag rekomenderar...

 

 

Maria hittade den legendariska sjöslagethatten


Kungen börjar bli välfylld


Sedan skändades min stackars ekologibok på en mängd vis, den blir aldrig sig själv igen tror jag. Taxin till Harrys kom, stackars taxichaufför säger jag bara, sen blev det som blev. Nu är det ny vecka, nya kurser och så glömmer vi en del av helgen. Poff! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: