2010-10-03
 19:50:47

Söndagen

Äntligen hemma från jobbet, känns skönt kan jag lova! Gick bra på textilavdelningen även idag, känner mig redan relativt hemma där även om det såklart finns frågor som inte är så lätta att besvara... Gjorde en dum tabbe imorse förresten, trodde jag började 11 som vanligt, gör jag "alltid" på söndagar. Min chef ringde mig vid halv 11 och undrade vart jag var, skulle tydligen börjat 10. Irriterande!

Kvällen igår var väldigt trevlig, bjöds på tacos när vi kom till Vickan och Samuel och sen blev det nåt glas vin. Var lite sugen på att dra ut men det var sjukt mycket folk på stan så efter en kebab (hehe) drog vi hem.
Imorgon väntar exkursion mellan 8-17, ska undersöka olika sjöar... Håll tummarna för att det inte regnar!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: