2010-10-02
 18:43:05

Snabba ryck

Har jobbat 10-18 på Ikea idag, var på en för mig ny avdelning, textil. Gick jättebra, känner mig verkligen nöjd! Lyckades svara på det flesta frågor, inte bara på textil utan även på bad och mattor.

Nu ska vi iväg till Vickan; Samuel fyller 25! (Haha skrev 15 först, det skulle va nåt ;)). Blir dock rätt lugn kväll för mig, jobbar ju imorgon igen och då ska jag dessutom ha utvecklingssamtal. Har massa roligt att skriva om men det får vänta, nu måste jag springa!


Linnea

Haha hade väl varit nåt å dra på 15 års fest istället? ;)



Sv åh så irriterande, jag kom inte in på din blogg igår. Stod att den var borttagen.

Men nu är jag tillbaka igen haha.



Jo visst är det typiskt att man får släpa med en vän eller nån annan in på ikea. Kan tänka mig att det är extra svårt för dig att få med din kille haha. Andreas kan nog bara tänka sig vara med om vi ska köpa en soffa, minst, helst nåt större haha;)



Jag har inte kommit på någon bra utmaning än!

Har du?



PUBLICERAT: 2010-10-03, 11:17:27 | URL: http://stegdagboken.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: