2010-10-01
 15:13:20

Smågrejer från Ikea

Innan vi for till Gränna i söndags gjorde vi en snabb avstickare på Ikea, visste precis vad jag skulle ha och man kan ju huset rätt bra (hehe) så det gick undan. Målet var de nya grytvantarna, nu väntar jag bara på grytlapparna! Muggar ur julsortimentet fick även följa med, plus en 3-liters gryta som vanligtvis kostar 129:- men som i helgen endast kostade 29:-. Riktigt kap, är en bra gryta :)


Slog till på en av varje färg, visst är de fina? 29:- styck

 

Muggar, 29:- st


Linnea

Så du kom iväg till IKEA ändå till sist haha:)



SV ja det är jättesegt, våran utmaning blir ju bara uppskjuten hela tiden! haha.



Zyx har jag inte testat, men jag har inte så ont i halsen nu. Känner mig mest svullen plus att jag är hes fortfarande. Men ska ha det i åtanke nästa gång förkyldningen slår till.



PUBLICERAT: 2010-10-01, 16:26:03 | URL: http://stegdagboken.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: