2010-10-29
 20:38:04

Slapp

Det blev en lång dag i Åtvid, Totte hade vissa problem att få in grejerna i min dator men det löste sig till sist. Vi lagade även till en sjukt god middag, kommer att lagas här hemma med. Bara att tacka den legendariske Kjell! Tog bilder på mästerverket men glömde såklart kameran hos Totte, stort irritationsmoment. Fick skjuts tillbaka till Linköping i ett vrålåk i klassisk raggarstil, feint va dä (dialekten fick jag på köpet). Alla som känner mig vet nog att jag blir lycklig när jag inte behöver betala stadstrafiken, hehe...

Min bortglömda kamera innebär även att jag inte kan visa upp några bilder från kravallen. Störigt. Men det kommer!

Nu blir det fredagsslapp ramför Idol, kvällens snacks får bli ett par Digestive-kex. Hör inte till vanligheterna det kan jag säga!


Och lite Philadelphia på det! Smashing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: