2010-10-18
 10:29:34

Sicko

I lördags kväll var jag och Johan ute och åt med Vickan och Samuel. Riktigt god mat åt vi, vitlöksbröd med tzatsiki och kycklingplanka. Efter det spelade vi lite spel, en lugn kväll alltså. Ändå vaknade jag upp på söndagmorgonen och kände mig jättedålig, kollade tempen och visst, hade nästan 39 grader. Så det var bara att stanna hemma från jobbet. Hatar att bli sjuk när jag ska jobba, känns så dumt.

Gårdagen spenderades alltså hemma, lätt feberyrande för jag ville inte ta febernedsättande. Till sist började jag prata med mitt immunförsvar, då kände jag att det hade gått för långt och tryckte i mig några Panodil. Bara lite stört.

Tillbringar denna dagen med te, värktabletter och Vänner på tvn, plus lite ångest då, tenta på lördag...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: