2010-10-07
 17:01:28

Reebok Easytone

Yes nu har jag äntligen min beställning från Stadium här hemma. Var ett projekt vill jag lova! Fick avi om att de kommit igår men när jag gick till butiken kunde de inte hitta min beställning, då blev jag verkligen less... Först alla förseningar och nu detta. Men idag ringde de från butiken och berättade att de "slarvat bort" min beställning igår men att de hittat den nu. Hmm ja, konstigt. Men men, löste ju sig till slut.

Ska ut och prova Easytoneskorna alldeles strax, trots att jag redan gått 12500 steg idag. Men är så sugen, och när man känner så ska man ju verkligen inte låta bli!

Kommer recension på skorna när jag provat dem ett tag, vet att många undrar hur de är! :)


josefin

sv: ooh det förstår jag, usch och fy!! :/



PUBLICERAT: 2010-10-07, 17:44:03 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: