2010-10-18
 11:26:21

Ont överallt

Alltid när jag är sjuk och har ont i halsen brukar jag även få värk i hela kroppen. Nåt slags febersymptom antar jag. Håller på att driva mig till vansinne! Hur jag än ligger gör det så satans ont i ryggen och nacken att jag bara vill kasta mig ut från balkongen.

Funderar på att ta en dusch, kanske kan hjälpa lite? Har några nya fantastiska produkter från Lush hemma som jag bara vill använda om och om igen. Kanske kan få mig på lite bättre humör och ta bort värken för en liiten stund iallafall.


Bästa balsamet ever för mitt lockiga hår som ofta blir torrt och risigt, luktar såå gott dessutom!

 

Duschjelly som luktar godis, vill nästan äta upp den... Denna tvål tillfredsställer nästan mitt godissug, seriöst!


Anna

haha vad sjukt,vi måste ha skrivit om lush precis samtidigt.:D gud,det är som ett himmelrike att komma in i den affären. Jag har en bodylotion som doftar vanilj,och den stillar fan oxå mitt sötsug.haha.man vill ääääta upp allt där!



PUBLICERAT: 2010-10-18, 12:25:14 | URL: http://heartroll.blogg.se/
josefin

sv: 2 veckor nu och sen vecka 49 :)



PUBLICERAT: 2010-10-18, 13:03:35 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: