2010-10-26
 09:38:32

Miserabel morgon

Vaknade upp i tid, allt kändes fint. Tänkte att oh vilken god tid jag är i, hinner jag kanske kolla lite på tv medan jag äter frukost. Så ska man tydligen inte tänka för sedan gick allt utför. Först tappade jag ett ägg när jag plockade det ut kylen och krossade det mot mina nya leggings - check. Jag skyndade mig att lägga dessa i vatten och skulle hälla över tvättmedel, då fick jag en glödlampa i huvudet som krossades mot golvet. Glassplitter - check. Gick inte till den sovande Johan och tjöt och då fick jag världens huvudvärk - trippelcheck på den.

Efter det blev jag så less att nu skiter jag i dagens föreläsning med den galne Ronny Lock och stannar hemma med Johan. Nu blir det promenad och sedan Tornby köpcentrum, allt löser sig! :)


Anna

Haha,gud vad jag känner igen mig. När allt inte kan gå mer fel.. skrattar lite för mig själv.Men det gjorde inte du i morse kan jag tro. :-P Jag bor föresten i Smedjebacken,i södra Dalarna. Köp dig nå fint idag vettja och hoppas dagen blir bättre. Kramar



PUBLICERAT: 2010-10-26, 10:43:16 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: