2010-10-20
 19:47:43

Höstkväll

Kallt, regnigt och trist ute, bara att göra det bästa av saken. Vi har ätit pannkakor med hemmagjord jordgubbs- och blåbärssylt och nu blir det slapp i soffan med några tända ljus. Helt plötsligt känns allt lite bättre! :)



Anna

Nej,hur fasen kan man liksom glömma bort att äta??! Du,nu har jag gått igenom din blogg och har även upptäckt att bådas favoritöl är Staropramen,vi har båda julhandlat på ikea redan (och en del samma saker dessutom),har en passion för att fota,och en massa mer!:)



Men nu kära Anna ska jag ta med mig denna dag i graven och gå och lägga mig i sängen. Sov så gott!kramar



PUBLICERAT: 2010-10-20, 22:16:48 | URL: http://heartroll.blogg.se/
rock n roll mamma

mååånga pluss poäng!



ang tröjan så tycker jag faktiskt inte du ska behålla den. för du verkar ju tveka nu efersom du gjorde detta inlägget. så då är det lika bra att köpa något annat som du verkligen vet att du kommer vilja ha på dig för de pengarna istället!



PUBLICERAT: 2010-10-21, 09:36:36 | URL: http://emis.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: