2010-10-22
 17:25:57

Gårdagen

Igår var det tentaplugg som gällde hela dagen. Riktigt segt var det, min förkylning kändes värre och jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Så ont att jag till och med tappade matlusten, och det ska jag säga händer inte ofta! Trodde jag skulle spy så fort jag såg mat. Som ni förstår gick pluggandet sådär, världens huvudvärk plus ingen mat.

På kvällen skulle jag ju ha ljusparty så det var bara att bita ihop. Gick dock väldigt bra och försäljningen blev riktigt bra! Så det var roligt, nu har jag massa gratisprodukter att välja ut hehe... Ska fylla lägenheten med ljus :)


Anna

Åhhh vad blev det för dofter på ljusen??



PUBLICERAT: 2010-10-22, 22:30:40 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: