2010-10-10
 12:08:33

Easytones hittills

Nu har jag gått ca 20 000 steg i mina Reebok Easytones och tycker därför jag kan ge mig på en minirecension. Skorna är för det första väldigt bekväm promenadskor, jag som ofta kan bli ganska seg i benen när jag är ute och går känner inte av detta. Självklart en positiv egenskap, men när man tänker på att skorna ska öka träningen i lår/rumpa/vader blir man ju lite fundersam, det borde kännas lite!

Effekten kommer dock framförallt dagen efter, då jag har känt mig ganska seg i benen när jag exempelvis ska gå uppför en trappa, ungefär som efter ett mindre ansträngande träningspass. När jag ger mig ut på ännu en promenad med skorna känns det dock bra igen och promenaden flyter på bra, den lilla träningsvärken känns inte av.

Återstår väl att se om jag märker av någon synlig skillnad i mina bakre regioner efter en längre tids användande. Mitt omdöme än så länge är dock främst att de är bra promenadskor, men att den så omtalade effekten inte märks särskilt mycket.

Ett stort plus med skorna är dock att de ökar motivationen att ge sig ut på promenad, åtminstone än så länge! :)


Zarah-Lou

Låter ju bra! :D Har varit så nyfiken på dessa, men vet inte om jag skulle vilja ha dessa eller ett par MBL-skor (eller vad de heter? De med rundad, stor underdel så att man nästan rullar fram!) x)



PUBLICERAT: 2010-10-10, 14:41:28 | URL: http://zarlei.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: