2010-10-04
 19:10:35

Coldplayminne

Förra sommaren var jag och såg Coldplay på Stockholms stadion tillsammans med bland annat Maria och Julia. Var en riktigt bra konsert trots att jag inte är världens fan, känner inte till alla låtar osv. I slutet av konserten sprutade de ut massa pappersfjärilar, var jättefint. De låg sen i högar över hela planen och jag plockade på mig några. De blev en fin tavla som påminner om en lyckad kväll!



Anna

Åhh,jag var oxå på dom förra sommaren!:) då var vi där samtidigt.hihi.



glömde svara på din förra fråga. Jag hejar på olle i diol!mestadels för att han är så sjukt jävla snygg! haha.men så sjunger han bra oxå.. sen gillar jag linnea.:)



PUBLICERAT: 2010-10-04, 21:17:18 | URL: http://heartroll.blogg.se/
Anna

Den var grym! Älskar coldplay så det var en dröm för mig att se dom. Och bra platser fick vi oxå.:) på pressläktaren.Åh jag trodde det skulle bli idol idag,satt fastklistrad i soffan fem i åtta. Är det bara på fredagar nu?



PUBLICERAT: 2010-10-04, 21:36:58 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: