2010-10-13
 19:19:05

Älskar min nya stövlar!

Åh jag är så glad just nu! Vann för ett tag sen en auktion på Tradera, ett par svarta vinterstövlar från Tecnica. Hämtade ut paketet idag och de är helt underbara! Som jag längtat...

Min besatthet av dessa stövlar har en liten bakgrundshistoria; sedan förra vintern har jag desperat letat efter ett par stövlar från just Tecnica, tycker de har sjukt fina modeller. Problemet är bara att det är ett amerikanskt märke som endast säljs i USA. Stövlarnas nypris är ca 2500 sek och visst, de går att beställa från USA men då tillkommer frakt (som säkert är rätt saftig) plus eventuell tullavgift. Vill absolut inte ge så mycket för ett par skor, så har istället letat febrilt på sidor som Tradera, Blocket osv. I ungefär ett år ;) Ibland dyker de upp, men går ofta för ca 1500, dyrt för begagnade tycker jag.

Men dessa lyckades jag vinna för endast 320 kronor, plus frakt på 55. Fatta hur glad jag är! Pep till och med av lycka när jag tog på mig dem haha...


 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: