2010-11-01
 17:09:07

Vackra Åtvid-pics

I fredags var jag då som sagt i Åtvid för att få lite hjälp med min dator och träffa Totte lite. Vi pluggade matte tillsammans i tre terminer och det var rätt intensivt, riktigt tråkigt att vi läser olika nu. Men inget i världen skulle kunna få mig att välja att bli fysiklärare, skulle isåfall bli den sämsta någonsin haha.

Vi (eller Totte då) slet med min lilla dator i fyra timmar tror jag... Såhär såg det ut när jag hälsade på Totte efter en snabbvisit i soffan hehe.


Nästan sant ;)

 

Tillsist blev det så dags för lite mat, jag var bakfull och jävlig och höll på att svälta ihjäl. Lagade efter Kjells recept en fläskkotlettsgryta som var riktigt god, så god att jag och Johan lagar den igen ikväll fast med fläskfilé.


Godare än vad det ser ut



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: