2010-11-18
 21:44:10

Slow...

Idag har jag sannerligen inte varit på topp. Försov mig imorse, halvt medvetet måste jag erkänna, men tvingade mig iallafall till skolan för att fixa till en labbrapport. Sen hem, iväg till Emelie för lite plugg. Funkade i tre timmar sen däckade jag i hennes soffa framför Top Model. Hem igen, iväg till Julia för att lämna lite ljus, vidare till Priso för att hämta ut fler ljus... Ingen vidare ansträngande dag men usch så seg jag varit.

Det bästa med denna dag var att jag pumpade cykeln, och oj vad mycket lättare det gick att cykla! Hade nog inte fullt så dålig kondition som jag trodde... Så nu blir det cykling för hela slanten, börjar imorgon 7.45. Åh vad jag ser fram mot det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: