2010-11-05
 14:54:13

Skön fredag!

Idag har varit en bra dag. Känner mig redan mer avslappand trots att jag ändå skulle varit ledig denna helg och jobbat först nästa. Men innan så kunde jag knappt slappna av helgen jag var ledig, för jag visste att jag skulle jobba nästa helg. Försökte därför trycka in allt på den stackars lediga helgen. Leva i nuet ja, inte min starka sida...

Hur som helst är jag så glad att det är helg nu, känns som min första riktiga helg på evigheter. Snart ska jag ner på stan och träffa Maria för en fika, sen blir det en slapp kväll med Idol. Imorgon ska vi städa ordentligt här hemma och kanske åka en snabbis till Ikea (kanske borde hålla mig därifrån men...) och köpa nya hyllplan så jag kan få lite förvaring till alla mina miljoner skolpapper.

Nu ska jag dock dra igång Bandit Rock (bästa radiokanalen ever) och plocka lite.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: