2010-11-03
 21:12:31

Sjukt lång dag!

Yes idag har jag varit i skolan mellan 9-20. Och haft föreläsningar och labb hela tiden! Ibland kan man ju ha hål emellan men idag har det varit all in hela dagen. Avslutade med en härlig dissektion, eller inte. Kändes iallafall okej, dagens försöksdjur var en manet och det är ju inte så farligt. Ändå äckligt att skära i det lilla djuret, lite vidrigt.

Är väl bara att börja vänja sig antar jag, snart väntar ju kaninen... Hur det ska gå vet jag inte, fick veta igår att kaninerna avlivats genom att man bankat dem i stenblock. Detta leder till att kaninen har blod runt munnen, blodsprängda ögon osv. Blir gråtfärdig när jag tänker på det. Men, en gång ska jag göra det sen aldrig mer! Det kan jag lova.


Dagens objekt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: