2010-11-30
 20:08:03

Sista jobbiga biten klar!

Det blev en rätt lång dag idag ändå, jag och Christine stannade kvar efter dissektionen och förberedde en seminarieuppgift till halv sex ungefär. Ytterligare en lovely dag 9.30-17.30 alltså. Men kände att jag var tvungen att återhämta mig lite efter dagens övningar så det var faktiskt skönt att inte cykla hem.

Dissektionen ja... Trodde det skulle vara fula kaniner med tanke på att de dödats för att deras päls inte nådde standarden, men det var helt fantastiskt ulliga otroligt söta kaniner. Usch. Fick en vit, såg ut som min gamla älskade vita perserkatt jag hade en gång i tiden.

Men det vidrigaste var själva insidan. Jag bidrog inte mycket kan jag säga, och efter en stund mådde jag så illa att jag var riktigt nära och spy och fick gå ut ett bra tag. När jag väl kom in igen blev jag helt yr i huvudet, lite till så hade jag väl svimmat med. Men, detta var zoologins sista dissektion! Behöver kanske inte säga hur lycklig jag är...


Såhär såg den ut ungefär :(


josefin

Hej! Var gärna med och tävla i min julkalendertävling där du, varje dag fram till julafton, kan vinna fina priser <3 http://sameoldstories.blogg.se/2010/december/lucka-1-tavling.html#comment



Kram!



PUBLICERAT: 2010-12-01, 11:56:34 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: