2010-11-26
 18:10:43

Orken är nog tillbaka

Jag är så glad att jag är ledig hela helgen! Kände för första gången på väldigt länge att jag hade energi att göra nåt annat än bara däcka i soffan när jag kom hem. Så nu har jag tagit itu med massa jobbiga städprojekt och tvättat fyra maskiner. Vi var trots allt i skolan vid halv nio och dissekerade en kräfta till klockan 12, och därefter kollade vi på anatomiska modeller till två. Först nu jag sitter ner, och visst jag är trött men är allt lite stolt över mig själv.

Fantastiskt att känna att orken åtminstonne verkar vara på väg tillbaka, det var verkligen helrätt att ta en paus från Ikea. Nu står en vegetarisk thaigryta på spisen, ska bli spännande att se hur den smakar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: