2010-11-03
 22:36:16

Ny hårfärg?

Jag känner mig otroligt trött på min hårfärg just nu. När jag var lite yngre, typ gymnasiet, gjorde jag ljusa slingor med varierande reslutat. Första gången såg jag ut som tiger i huvudet, gula slingor till mitt ganska mörka hår. Det tog sig dock med tiden och hade ett tag helt okej slingor, lite för ljusa kan jag tycka nu men ändå. Sen blev jag less och tonade allt svart, vilket jag egentligen älskar, känner mig som Snövit.

Nu har all färg gått ur mitt hår, har inte gjort något alls på cirka tre år. Gillar egentligen min hårfärg, mörkbrunt men med ljusare toner och lite rött i solen till och med. Vill liksom förstärka dessa nyanser, men vet inte riktigt hur jag ska göra. Tittade på lite kändisbilder för inspiration;


Jessica Alba, mörkt men ändå med många ljusa slingor. Typ som jag hade det innan.

 

Något liknande hos Angelina

 

Men tycker Bella-håret är snyggast, kanske är dags för lite rött?


Vad tror ni? Go red eller lite ljusare? :)


Anna

Det sista röstar jag på,gud vad du skulle passa i det!! Helt underbar färg. Do it!:D



PUBLICERAT: 2010-11-03, 23:02:49 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: