2010-11-27
 16:28:43

Nu laddar vi!

Ikväll är det party i mina gamla hoods Ryd som står på schemat. Kommer lite folk som jag inte träffat på ett tag så det känns som att det kommer bli en riktigt rolig kväll! Håller på att fixa mig lite nu, att det alltid ska vara så svårt att hitta nåt att ta på sig? Har ju knappast ont om kläder....

Laddar med en fantastisk Spotifylista bestående av framförallt Johnossi och Volbeat, great! Volbeat är nog mina nya favoriter, stört mig på dem länge men nu var det allstå dags att upptäcka dem till sist. Bättre sent än aldrig ;)


Anna

Du är minsann en riktig partypingla du!haha,ha så roligt nu! Jaaaa,jag börjar få min vilja igenom nu med det vita. Jon gick med på att köpa en vit tvbänk.så nu är det bara soffbordet kvar.haha. åh så underbara ljus o ljuslyktor du har,blir helt till mig. i morgon får du tända många ljus på första advent.:)



PUBLICERAT: 2010-11-27, 21:09:21 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: